Planering v. 22

Lilla Dampisen får inte längre några veckoplanering, vi roar oss med det som känns bra för dagen helt enkelt :)
Frida däremot har fått en veckoplanering inför helgens tävling. Sen har jag en rad andra saker som jag hade tänkt hinna med att göra den här veckan, som också får vara med i planeringen! :)

Måndag: Frida går lektion för Annie
Tisdag: Frida dressyr, veckans första och sista skoldag eftersom måndagens enda lektion var inställd!
Onsdag: Ledig! Frida rids ut eller går lektion för Fia K, jobba kväll på v-by, åka till Segersta.
Torsdag: Ledig! Frida vilar så det blir en skrittur i skogen. Gömmargården har regionala dressyrtävlingar för häst där flera roliga ekipage ska starta, så då blir det en tripp dit för att titta!
Fredag: Ledig! Frida går dressyr. Gömmargården har inbjudningstävlingar där flera v-by ekipage ska vara med, så hinner jag åker jag dit och kikar! Även jag och Frida ska starta, bara för att jag ska få känna hur hon är på tävling!
Lördag: Tävling med Frida! Div 1 final hos Knivstaorten (vi har alltså hemmaplan!), La:2 och La:p1!
Söndag: Frida vilar så det blir en skrittur i skogen. Jag jobbar hela dagen på Hogsta (tror ja, haha! koll på läget :P)

Så ser alltså denna vecka ut!
ointressant inlägg, men mest för min egna skull ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Dyltabruk! :)



Jaha, okej :D Vad roligt ju :D



Ja precis, förstår vad du menar. Helt rätt verkligen, han kommer att kunna få det jättebra dessutom!



kram

2011-05-30 @ 12:55:51
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Matilda Hamner

sv: tack jag ska kolla på det :)

btw shit snyggt blogg!!

2011-05-30 @ 15:00:15
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0