Dagens ridpass 21/11 2011

Jag har lite svårt att acceptera att vi nu närmar oss slutet på november.. Det är förviso superskönt och jullovet närmar sig med stormsteg, men det känns lite jobbigt att den här terminen har gått så sinnesjukt fort!
Slutade tidigare än väntat idag och hann hem och ut och springa innan jag åkte till stallet.
Roynisen joggade ju i ridhuset idag också men lite mer än igår. Överlag känndes han faktiskt ganska bra! Han var relativt mjuk redan från början och det går att rida på ett helt annat sätt nu på en gång. Vet inte om det är den lilla vilan som gjort sitt eller om det helt enkelt är så att vi har börjat hitta varandra ;)
Red på i trav och galopp i ca 25 minuter, och uppenbarligen har min häst tappat kondisen ordentligt på en vecka för han tyckte det var väldigt jobbigt! haha

Imorgon blir det ju också jogging i ridhuset, och eftersom jag är ledig så åker jag till stallet på förmiddagen och han får gå i hagen på eftermiddagen :)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0