Dagens ridpass 22/11 2011

Försov mig som vanligt imorse och vaknade sisodär 10 minuter innan bussen skulle gå. Men otroligt nog hann jag!! Var i stallet vi 10 och gjorde iordning lite snabbt och gick ner i ridhuset.
Roynisen känndes ganska bra idag, jag kräver ju inte så mycket av honom mer än att han ska komma loss och släppa efter. Hade snällsporrarna på och trots det lyssnade han helt okej. Joggade som sagt bara i alla gångarter med fokus just på lösgjordheten och att han skulle bjuda framåt. Men i det stora hela tycker jag han skötte sig bra.

Min lilla pärla hade dock ingen större lust att vara med på bild idag ;)

Dagens
Schabrak: vitt mias med brun kant
Lindor: Bruna Schockemöhle
Ländtäcke: Brunt Charlies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0