Dagens ridpass 5/11 2011

Royne var riktigt duktig idag! Jag kunde iprincip örja rida där vi avslutade igår, vilket känndes väldigt skönt. I början var han ju såklart inte jätterolig, men det var ändå bättre än vanligt. Jag har ju hittat ett sätt som har fungerat bra nu för att han ska släppa efter redan i skritten.
Red i ca 35 minuter i trav och galopp, lite skolor i trav som gick riktigt bra och enkla byten som blev superfina! Ville inte rida honom trött, så vi avslutade när han känndes riktigt fin.
Sen väntade ett ordentligt bad för Mr R och putsande av alla prylar.

Är riktigt taggad inför morgondagen! Går han så bra som jag vet att han kan så ska det nog kunna gå bra. Så nu får ni hålla tummarna för att min pärla sköter sig. Man ska aldrig ropa hej.. ;)

Tävling imorgon med bästa bästa <3


Kommentarer
Postat av: sara

vart ska du tävla och vilken klass ?

2011-11-05 @ 22:23:21
Postat av: Karro Grape

Sara: Vi ska till Täby ryttarsällskap och rida MsvC:1 :)

2011-11-05 @ 22:42:41
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Karro Grape

Sara: Vi ska till Täby ryttarsällskap och rida MsvC:1 :)

2011-11-05 @ 22:42:46
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0