Mystur i solen!

Benet var mycket bättre idag, så det känns väldigt skönt!
Hade tänkt att vi skulle skritta runt ensta, och eftersom vi bara skulle skritta och han brukar sköta sig bra då så hade jag ju inget spö med mig. Vi hann inte skirtta mer än 5 minuter innan han fck för sig att han minsann inte skulle gå runt krönet.. Tillslut fick jag honom iaf att gå och då var han snäll tills vi mötte en stavgångare.. Då gör han precis samma sak igen! Sa åt honom ordentligt på skarpen och då vr det minsann inte så farligt längre.. Mongohäst!! Dock är det vid dessa tillfällen jag är glad att jag alltid har gramanen när vi rider/skrittar ute. Han är så satans smidig så han vänder verkligen på en femöring och läger av en liten brall!
Benet såg fint ut när vi kom tillbaka också, men jag ska ändå åka ut en gång till för att kyla och gå en sväng.



Inte kan man tro att halva november har gått!
Solen skiner och gräset är faktiskt fortfarande grönt på vissa ställen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0