Pärlan <3


Sitter just nu på fotolektionen i skolan. Hade min egna kamera med mig idag, och när jag skulle ladda ur dagens bilder så upptäckte jag att det fanns massa bilder från hösten som jag inte laddat ur! Bl.a. så hittade jag denna bilden på min pärla!

Var i stallet på förmiddagen och red ut en sväng på min fina häst. Bortsett från att han testar mig som attan så var han duktig, och vi gick faktiskt precis den vägen jag ville till slut!

Nu är jag klar med dagens fotouppgift och ska snart bege mig hemåt. Snälla Maria klär på min häst inför natten så jag slipper åka tillbaka! Supersnällt! Ska ut och springa när jag kommer hem eftersom jag vaknade lite sent imorse hehe.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0