Ponnytävling!

Ägnade hela förmiddagen åt att hänga på bästa Vällingby för att kika på när ponnytjejerna tävlade och träffa alla underbara människor!
Alla fyra vällingbyare var jätteduktiga. EllenV red sin allra sista tävling på Brolle (sin sista ponnytävling öht eftersom hon också är 18 i år), och enligt traditionen kom hon trea..! Dock bara i första klassen, i andra klassen blev hon tvåa!
Känndes faktiskt jättekonstigt att själv inte vara med och rida.. Jag har ju alltid varit flitigast av alla och startat minst två hästar varje tävlingshelg. En påsktävling startade jag faktiskt sex klasser på tre olika hästar under två dagar med feber.. Det var väldigt roligt, men extremt jobbigt!
Idag fick jag nöja mig med att vara expert från läktaren..! Haha man är verkligen världens bästa ryttare från läktaren och klarar minsann av varenda ponny därifrån.. ;)

Fotade inte så jättemycket idag, men några bilder blev det allt! De kommer upp senare, så länge får ni två bilder på fina EllenV och Brolle Jr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0