Stalldag!

Var i stallet vid halv 10 imorse för att rida och fixa allt  innan jag blrjade jobba vid 12. Roynis var dessvärre lite tjock i benet igen imorse.. Så jag skrittade honom en timme och kännde bara på honom lite i traven. Han känndes väl okej, mest lite stum. Dock var benet bättre efter att han gått och när han kom in från hagen var det iskallt och superfint! Imorgon ska han skrittas hur som helst, sen får benet avgöra vad han får göra resten av veckan.

Jobbade ju hela eftermiddagen och ja, det spårade ur om ma säger så..! Haha vid halv 5 var både jag och Louise helt galet trötta så ja, ingen bra men en ganska rolig kombo! ;)
Kom hem relativt tidigt eftersom jag fick skjuts till tunnelbanan.

Och eftersom det är onsdag är det veckns bästa tv-kväll! Bonde söker fru och Greys Anatomy! Det gjorde att det inte blev någon träning idag heller, men eftersom jag jobbat och gått med hästarna i typ 1,5 timme så får det duga!

Imorgon tar jag sovmorgon och åker till stallet på kvällen efter skolan. Orkar helt enkelt inte gå upp kl 5 ;)

image description


Kommentarer
Postat av: Louise

Tråkigt att benet strular! Hoppas det blir bra snart, vill ju se fler filmer och ridbilder! ;)



/L

2011-12-01 @ 20:08:39
URL: http://louiseochfanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0