Vilodag

Eftersom det var tävling igår blev det ju självklart vilodag idag, men dum som jag är så åker jag hem efter skolan eftersom jag slutade så tidigt.. Hade jag varit smart så hade jag åkt direkt till stallet och gått med R medan det var ljust.. Istället fick vi promenera nästan en timme i ridhuset.
Idag var han dock ingen pigg och livlig häst.. Det såg ut som att han skulle somna vilken sekund som helst, och om det beror på trötthet eller att han var extremt uttråkad kan jag inte svara på ;)

Imorgon blir det en liten genomkörare iaf. Han kommer säkert vara hemsk att rida, men det ska vi ta oss igenom!


Bild från igår, vill ni se fler??


Kommentarer
Postat av: Katrine

Klart vi vill! :D

2011-11-07 @ 22:14:15
URL: http://ponnyprinzarna.se
Postat av: Elin HS

Såklart vi vill! Eller jag vill :D:D

2011-11-07 @ 22:25:05
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se/
Postat av: Sanna

Vad smal du börjar se ut! :P

2011-11-11 @ 10:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0