Dagens ridpass 18/10 2011

Hade tänkt åka till stallet relativt tidigt imorse, men eftersom jag är kungligt bra på att försova mig så vart det inte riktigt så.. Varför ändra på ett vinnande koncept? ;)
Var iaf i stallet vid strax innan 9 och gjorde iordning Roynis väldigt fort för att hinna rida innan han skulle ut i hagen. Det blåste något så fruktansvärt mycket så vi avstod den vardagliga framskrittningen ute och skrittade istället i ridhuset.
Överlag så känndes han bra idag, stannade bara och dummade sig en gång. Men därefter var det inga problem. Jag red inte särskilt länge eftersom vi kommit fram till att jag bara skulle rida tills det känndes bra.
Imorgon är det träning som gäller, så jag håller tummarna för att pärlan tänker sköta sig då..!

<p>Stjärnan!</p>


<p>Gulle &lt;3</p>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0