11/9 2011

Började dagen med att ta en liten springtur. Orkade inte ta min vanliga runda, så jag kortade av den lite så den blev väl ungefär 4 km skulle jag tro. Dessutom hade jag lite brådis, så jag får väl säga att det var den största orsaken.. (a)
Åkte ut till stallet sen och red på lilla R. Idag var det lite lättare att rida. Testade även att ta av gramanen (har haft den på hela veckan eftersom han har varit lite spänd, framförallt i ridhuset) och herregud vad enkelt det blev när det bara var en tygel att hålla reda på! Vill nog inte veta hur det kommer gå när jag ska börja rida på kandar..
Mamma fotade lite, dock blev det inga höjdarbilder om man säger så..! Men någon kanske ni får se.

Åkte iväg till v-by stallet sen eftersom Sjövillan ordnade DM hos oss. Vi hade ju lovat att ställa upp som funktionärer om det skulle krisa, dock slapp jag. Så jag hängde runt med Erkan, Pellen och Pillan hela dagen. Vi såg massa fina ponnyer som jag mer än gärna skulle ta med mig hem!
Gabriella Sohlberg vann iaf på Milous Pandora Tootsie, Catherine och Bambino var tvåa och Ida och Valle blev trea i kat D! Superroligt!
Mindre roligt var att regnet fullständigt vräkte ner sista två timmarna! När det tillomed smattrar på taket i stora ridhuset så regnar det verkligen!

Imorgon har jag en inte alltför lång skoldag, Sen ska jag ut till min fina häst och rida lite.

Återkommer med bilder från dagen under morgondagen!
Sålänge får ni se en "gammal" bild på R

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Hmm, varit lite krångel runt den pga att vi blev tvugna att ta DM också.. Vet att det först är en LB3 och sedan DM-klasser, vet dock inte vad dom går i för häst :) POnny är LB1 Lag-03 och LA:P1, nästan helt säker :) Jag är i London då, så inte inblandad i tävlingarna så mycket

2011-09-12 @ 11:36:02
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0