21/9 2011

Helt sjukt vad trött man kan vara.. Har sovit mig igenom hela skoldagen och så fort jag har pluggat färdigt ska jag jag träffa kudden!
Roynis gick inte alls särskilt bra idag. Det var jättemånga i ridhuset samtidigt, så han blev lite spänd av det. Men främst så känndes han lite bromsig och jag fick lixom aldrig igång honom. Dock är han ursäktad idag eftersom han kissade sisodär två liter när vi kom in igen. Är det något han nog aldrig skulle göra så är det att uträtta sina behov i ridhuset ;)

Imorgon står vila på schemat, så vi ska ta en skrittur. Nu ska jag stoppa näsan i religionsboken för att kanske (om jag har tur) få in något om judendomen i min lilla hjärna..


Bästa Dampis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0