Dag 1 - En bild på favorithästen

Då kom den stora frågan - vem av alla hästar och ponnyer som passerat bara det här året är egentligen min stora favorit?! De är så "många" som ligger mig så varmt om hjärtat så jag har faktiskt svårt att välja! Royne, Dandy, Theo, Kim, Joy, Jack, Frida och Musse - alla är så speciella på sitt sätt!
Men när det väl kommer till kritan så är det egentligen ganska enkelt..
Dandy är den som, än sålänge, har krypit allra längst in i mitt hjärta! Han var så personlig, så speciell. Och att vår saga slutade så oväntat gör det hela så "speciellt".

Så ja, här kommer väl en bild på min finaste, underbaraste lilla Dampis!


Bilden är från vår första "tävling" tillsammans (träningstävling på Gömmargården) i oktober 2009.
Vi blev då fjärdeplacerade i Lc:1 på 65% (alla klasser och kategorier ihopslagna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0