Dag 15 - Varför får hästar och ridning mig att må bra?

Hästarna och ridningen är hela mitt liv!
Jag kan leva flera dagar på att en tävling har gått bra, eller när vi precis köpt Royne svävade jag på små rosa moln i flera dagar! Det är inte direkt något man gör när man har köpt nya skor?! Allt som går bra, vilket kan vara allt från att Royne har gjort ett superbra träningspass till att Dampis kunde gå hela slingan utan att få damp, påverkar mitt humör för en hel dag! Har det gått mindre bra så påverkas jag också, men åt andra hållet.
Även om jag har haft en skitdag i skolan så blir jag alltid glad av att komma till stallet. Dels så finns ju min fantastiska häst där, men också alla härliga människor!
Det finns hur mycket som helst som jag skulle kunna skriva på den här punkten, men det skulle ingen orka läsa.
Jag är glad att jag har hästarna och ridningen, för det finns ingenting annat som påverkar mig så mycket!


Det fanns ingen som kunde göra mig så otroligt glad som denna charmiga, underbara och speciella lilla ponny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0