Högt upp på önskelistan..

Väldigt högt upp på Roynes önskelista står nu ett stalltäcke från Amigo - Amigo Insulator Super Heavy. Det är med hela 550g fodring och finns i brunt (ser dock lila ut på bilden).
Det sägs ju att det ska bli en riktig vargavinter i år.. Roynis ska inte behöva frysa, så detta ska definitivt inhandlas innan vintern kommer!
Det som egentligen gjorde att jag föll pladask för detta täcke var att det såg så gosigt ut! Skulle ju nästan kunna tänka mig att ha ett sånt i min egna säng!

Det finns att köpa på Strömbergs gård för fantastiska 799 kr!
Även halsen med 250g fyllning finns att köpa för 299 kr!

AMIGO INSULATOR SUPER HOOD


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar färgen på det! Tingeling vill nog också ha ett sånt... :)

2011-09-14 @ 06:44:28
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0