Dagens ridpass 18/4 2012

Red ett väldigt lugnt pass på Royne idag. Vill ju inte att han ska vara för trött till helgen..
Allt det som vi hade problem med i måndags gick galant idag, så uppenbarligen tog han verkligen till sig det vi gjorde. Ryggningarna gick utan problem, likaså galoppfattningarna efter ökade skritten.
Efter passet fick han sig årets första bad, men han är så blank i pälsen sedan innan så det syns knappt att han är badad..!

Det känns iaf bra inför morgondagen! Royne har aldrig gått såhär bra med mig som han gör just nu. Dock upptäckte jag på de definitiva starlistorna att jag är nerflyttad från startnr 15 till typ 24.. Jag som tyckte det skulle bli så skönt att komma hem i tid haha. Men det är ju inte så långt att åka iaf :)

Nu ska jag plocka iordning på de sista grejerna och sen blir det Greys Anatomy och Body of proof! Behöver jag säga att jag älskar onsdagar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0