En tisdag senare

Tröttheten efter den senaste veckans sömnbrist pga allt plugg börjar visa sig nu.. Igår fick jag knappt upp ögonlocken, och imorse när jag gick upp vid halv 7 hade kroppen ingen större lust att röra sig alls. Så istället för att följa planen och sätta mig med historiaböckerna imorse så snörade jag på mig skorna och tog en powerwalk i det fina vädret! En riktigt bra start på dagen faktiskt.

Efter skolan åkte jag direkt ut till stallet och red ett pass i solen på min fina häst. Han var lite väl pigg stundtals, men överlag ganska fin ändå. Dock blev det några stopp, och jag vågar inte gå på honom ordentligt när vi är ute. Han är ju alltid lite spänd på utebanan, framförallt om det blåser lite, och då blir jag lite för försiktig ibland. Men jag ska rida mycket ute nu så att vi tar oss igenom det där problemet!

Imorgon ska vi åka med pärlan till Kicki så ska hon få knäcka loss honom igen. Hon brukar ju komma ut till stallet, men nu kunde hon inte komma närmsta tiden så då får vi helt enkelt åka till henne! Ingen big deal det inte.


Kommentarer
Postat av: Agnes

villket stall står din häst? känner igen mig några bilder och iförra inlägget skrev du att ni gick runt ensta, där står Atte nu =)

2012-04-25 @ 18:12:04
URL: http://gulle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0