29/8 2012

Royne har fått vila idag och bara gå på en promenad. Oavsett vad det är som ställer till det för honom just nu så behöver artrosen röra sig så mycket som möjligt. Så han fick skritta en sväng på kvällen och sen tog jag honom ett par varv på lina åt varje håll för att få se honom från marken. 
Såhär ser våra dagar ut just nu och troligtvis en tid framöver.. Jag ska helt enkelt inte ha häst..!
 
Laban red jag en kortis på i ridhuset. Han känndes lite konstig först i vänstervarvet, men han är nog bara lite stel flr efter något varv så känndes han helt som vanligt! Han är så himla energisk och härlig att rida, och jag är så glad över att jag ska få rida honom i fyra månader! 
Tur att jag har lille Laban att trimma i fyra månader istället! Kunde inte ha kommit lägligare!
 
Imorgon väntar jobb som vanligt, Royne ska nog få jogga lite lätt och Laban ska joggas i ridhuset igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0