Morsning och goodbye!

Blir ett riktigt snabbinlägg här idag. Är så sjukt trött så tänkte dejta kudden alldeles snart. 
Royal: Ett pass i ridhuset, på träns utan graman. Han var ganska duktig, framförallt gjorde han superfina skolor till vänster! Galoppen var inte riktit lika bra som den brukar vara. Jag var rädd att jag inte hade honom helt med mig, och vågade heller inte riktigt checka av?! Så därför kunde jag heller inte trycka på honom för att få den där grymma galoppen som jag vet att vi kan få till. 
 
Laban: Skrittade först ut en sväng och Laban var ett riktigt kioskmongo! Blev rädd för en hövagn som stod på en åker sisodär 25 meter ifrån oss.. Smart häst det där! Nej men sen var han snäll, och när vi kom tillbaka skrittade vi 15 minuter på ridbanan. 
 
Var inte klar i stallet fören vid 20.30, då hade jag alltså varit där i 14,5 timmar..! Men vad gör man inte för pärlorna? De båda behöver skötas om ordentligt, oavsett vad.
Imorgon jobbar jag från 12, men Roy ska gå lekton för Emma vid 10 så jag tänkte vara i stallet vid strax innan 9. Laban ska bara ledas imorgon, så förhoppningsvis blir jag inte dö-sen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0