Om jag hade haft en tusenlapp över..

så hade detta täcke definitivt varit mitt! 
Fleecetäcke Royal Style från SchockemöhleFleecetäcke Royal Style från Schockemöhle
 
Det kom en ny häst till oss tidigare i veckan. Han heter Tage och är stolt ägare till detta smått fantastiska fleecetäcke! Det kommer från Schockemöhles senaste kollektion "Royal Style 2012" - och bara själva namnet gör ju att min pärla förtjänar täcket! Tyvärr så finns inte just ordet "fleecetäcke" med i min budget för närmsta tiden, och framförallt inte om det går loss på 1190:-. Men om det finns någon annan där ute i cybervärlden som gärna skulle vilja ha ett så går det att köpa hos Cheval Ridsport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0