2012: Juli

1 Juli började jag jobba heltid på världens bästa jobb! Har inte ångrat det en sekund.
 
Samma dag åkte även min pärla till Nina på Lejondal för en månads träning. Jag hade börjat sätta igång honom lite smått, men kände att jag behövde mer hjälp med honom så då fick han åka dit. Jag var där flera gånger i veckan och red, och det hände väldigt mycket med oss båda under dessa veckor. Den största bidragagande faktorn var att jag hade ett vakande öga över mig varje dag! 
 
Fantastiska Fyran tog en tripp ner till Faltsterbo. En mycket trevlig liten tripp som definitivt ska göras om nästa år! 
 
Första två veckorna i juli hade jag och Clara hand om Laban medan Josephine var bortrest. Det var första gången jag red honom ordentligt (hade ridit honom en gång innan under uppsikt av Josephine).
Royne fortsatte gå som tåget hos Nina, och vi avslutade träningsperioden med att rida igenom MsvA. Självklart inte fläckfritt och inte i dagsläget uppvisningsbart, men på god väg. 
 
Kennie och Vilja hängde ihop dag ut och dag in! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0