2012: Juni

2 juni flyttade världens underbaraste lilla valp hem till the Grapes! 
 
Mitt livs bästa dag kom; 8 juni - STUDENTEN! Har aldrig tidigare varit så otroligt lycklig. Det blev verkligen den bästa dagen i hela mitt liv! 
 
När jag hade landat lite efter studenten, Fridas student och allt där emellan, så var det dags för återbesök hos Chris på Mälarkliniken. Min pärla var inte så mycket bättre, så det blev ny behandling, nya skor och en igångsättningsplan. Vi bestämde oss för att skicka Royne till Nina på Lejondal under en månad när han skulle sättas igång. 
 
Vi firade midsommar på landet som vanligt, och jag njöt av mina sista dagars ledighet innan jag skulle börja jobba heltid 1 juli. Hängde mycket med mina fina vänner Frida, Carro och Erica som gjorde hela livet mycket bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0