2012: September

Ännu en månad då det inte hände så värst mycket.. Jag jobbade sex dagar i veckan och hade två hästar som skulle ridas och skötas varje dag. Det fanss inte så mycket tid över för andra saker då. 
Royne blev ofräsch i början av månaden, så jag lånade Annelies buss och körde själv för första gången in till Mälarkliniken ( eller ja, jag hade Frida med mig!). R behandlades i båda framkotorna och därefter väntade promenad 2 h/dag..
Jag skulle startat min första tävling sedan maj i början av september, men pga kotorna så gick ju inte det. 
Min fina vän Frida flyttade även upp till Boden för att göra GMU. 
 
I slutet av månaden var vi tillbaka på Mälarkliniken igen, och Chris gav klartecken till att köraigång ordentligt och börja träna. Vi hann även med ett pass för Nina på Vällingby innan månaden var slut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0