Dålig kvalitet

I oktober köpte jag mig ett par fodrade ridbyxor från Pikeur. Jag har väl mer eller mindre levt i dessa ridbyxor sedan dess. Dock upptäckte jag till min fasa häromdagen att de hade gått sönder i gylfen.. Betalar man nästan 2000 spänn för ett bar byxor så ska de väl ändå hålla längre än tre månader även om man bor i dem?! 
 
Så jag åkte helt enkelt till Stockholm Ridsport och lämnade in dem. De skulle skicka dem till Pikeur så skulle de få fixa till det. Kalasbra ju.. förutom att det ju nu är jul vilket innebär att jag lär få tillbaka dem lagom till påsk.. :( :( 
Ledsen Grape..
 
Inte nog med att jag kommer få frysa, mina vidriga köldutslag kommer komma tillbaka :( :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0