Sängliggandes..

Vaknade imorse och mådde pyton. Åkte till jobbet ändå och tänkte att det kanske skulle gå över. Men icke, så vid 10 fick jag lov att åka hem igen. Har sovit enda sedan jag kom hem, men nu börjar jag känna mig bättre. antagligen var det iaf ingen magsjuka jag hade åkt på, tack och lov. Nu har jag lyckats få i mig en brödbit iaf och hoppas att jag kan åka och jobba igen imorgon!
 
Mina snälla föräldrar fick ta hand om djuren åt mig. Pappa avbokade en träff med kompisar för att ta hand om Kennie och mamma fick åka ut till stallet och ta Royne. Maria var snäll och red Laban, så vilddjuren gick det definitivt ingen nöd på! 
 
Hoppas som sagt kunna åka och jobba imorgon, och även rida! Laban ska vila men Royne behöver röra på sig. Eventuellt skulle Emma rida, men vi får se :)
 
Nu tänkte jag gå och lägga mig för sist gången ikväll. Har noll energi och huvudvärken har inte riktigt släppt ännu (troligtvis för att jag inte har druckit på hela dagen?!)
So long! 
 
Gamml bild.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0