Benskydd

På Globen i höstas köpte jag ett par nya tävlingsskydd åt min Pärla.
Hade tidigare ett par vanliga vita med ludd, men tycker inte riktigt att de ger det optimala stödet. Därför slog jag till och köpte ett par nya från Catago under Globen, och för dessa godingar fick jag betala strax under 600 kr.

Jag är nu väldigt sugen på ett par att ha som vardagsskydd också, t.ex. vid jogging eller uteritt. Dock har jag ju ett par BoT skydd, så det känns lite onödigt. Men ett par bruna Catago skulle inte sitta helt fel..!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så billigt! Vilken affär hade dem?

2012-02-17 @ 12:27:21
Postat av: Jenny

Jag har mina bruna som vardagsskydd och nu efter ett år blrjar de bli slitna så jag tror jag ska byta ut dom. Var hittade du dom så billigt?

2012-02-17 @ 12:52:55
URL: http://lilatiger.blogg.se/
Postat av: Karro Grape

Jag köpte dom på Gelas ridsport! Dock var det ju extrapris just under globenhelgen ;)

2012-02-18 @ 12:12:05
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0