Dagens shopping!

ÄNTLIGEN har jag beställt mina nya ridstövlar!
Det blev ett par Könings Favourit som gick loss på cirkus 6000. Dock betalar jag allt själv med pengar som jag fått i julklapp och födelsedagspresent. Det är 6-8 veckors leverans, men jag dör inte av att rida i mina gamla under den tiden.

Vi köpte även med oss en flaska Arnika eftersom sadelprovaren igår sa att jag skulle massera honom lite med arnika på ländryggen. Även såna där handvärmare fick följa med hem.
Vi tog en sväng förbi in på Hööks också för att köpa silikonsnoddar eftersom mina är slut. Letade efter nya nattskydd också men hittade inga bra. Royne har trampat sönder bakskydden så det blir till att köpa nya helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0