Faceplant!

Glömde ju självklart att ta med mig kameran till stallet..
Försökte mig på att gå en promenad med Royne ute, men han hade fått styltor redan 10 m från stalldörren så det var inte ens värt ett försök att gå ute. Ridhuset var proppfullt, så vi fick ta en något avkortad promenad ute.

Efter stallet åkte jag hem en snabbis för att byta om och sen åka till skida för att ge oss ut och kötta i skidspåret! Det gick allt annat än bra idag kan man säga.. Kunde knappt röra på benen utan att skidorna gled all världens väg! Vallaren får underkänt ;) Men jag stakade mig runt 5 km och avslutade med ett rejält magplask haha! Tur man kan roa folk iaf haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0