Några viktiga personer..

Det finns några personer som gör, eller har gjort, det möjligt för mig att ta mig dit jag är idag och uppnå mina mål. Dessa personer förtjänar lite större plats här, så därför tänkte jag skriva lite om några av dem.

Mamma och pappa
Vad skulle jag göra utan dem? De ställer upp och betalar, de kör till tävling, skjutsar mig till stallet halv 6 på morgonen osv. Utan dem hade jag ju inte ens haft en så fin häst!

Annelie
Annelie är verkligen Vällingbys extramamma! Hon har ställt upp och skjutsat mig och hästen, hon lånar ut hästbussen till oss och är alltid allmänt hjälpsam. När mina föräldrar var bortresta i somras var det Annelie som ringde och väckte mig på morgnarna och skjutsade mig till stallet varje dag! Dessutom fick jag följa med dem ner till Skåne i somras för att provrida Royne en gång till, dock blev det ju ingen provridning för min del..

Annie
Jag började rida för Annie typ 2008 och har inte ångrat det en sekund! Annie har hjälpt mig så mycket, både med ridningen och allt annat. Hon har verkligen alltid ställt upp för mig. Det är dessutom genom Annie som jag hamnade hos Emma!

Emma
Min tränare, hur skulle jag klara mig utan henne? Jag får bra hjälp och får verkligen ut det jag vill av träningarna!

Hästskötarna
Eftersom de varit ett par stycken under åren såväljer jag att lägga in alla under en kategori. Sista åren har det ju främst varit Pellen och Mickan som varit med mig ut på tävling. Jag skulle aldrig klara mig utan mina hästskötare, framförallt inte när jag hade GangsterDandy! Mot slutet av vår "karriär" visste mamma, Pellen och Mickan precis var de skulle befinna sig när det var dags för sadling haha! Vi hade verkligen ett grymt teamwork!

Sen finns det självklart många fler som hjälper mig att få vardagen att gå ihop, men de här personerna skulle jag aldrig klara mig utan!!

Jag är väldigt dålig på att berätta för folk hur mycket deras tjänster och hjälp betyder för mig. Det är verkligen något jag måste bättra mig på!
Har ni någon/några person(er) som ni aldrig skulle klara er utan på detta sätt?


Kommentarer
Postat av: Frida

Utan Grape - ingen motivation att röra på fläsket! Måndagsstandard fö faan :D

2012-02-02 @ 12:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0