Senaste dagarna

Har knappt öppnat datorn sedan i torsdags.. Har haft alldeles för mycket att göra och framförallt så har jag prioriterat att sova och gå oh lägga mig i tid.
Royne har iaf kännts fin, enda fram tll igår då han stundtals var såå fin och plötsligt stannade och studsade på stället så som han gjorde förut. Men bortsett från det så var han så himla mjuk och fin att rida. Så jag var tvungen att ringa och rådfråga Emma hur jag skulle göra, om jag skulle åka på tävling eller inte. Hennes råd var att åka om det känndes som att jag skulle kunna genomföra ett program, vilket jag då tyckte det gjorde. S vi åkte alltså idag och det kommer ett eget inlägg om det om en stund.

I övrigt leker livet och jag har en tuff vecka framför mig med en jäkla massa plugg och skidåkning.. (åkte förresten 1 mil i spåret häromdagen, känns okul att jag ska klara 2 mil till..!)

Imorgon väntar en heldag i skolan, en prommenad med R och eventuellt skidåkning med Frida(?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0