Allting kan gå itu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar..

Anonym om Promenad:
Hur är det med Dandy egentligen? Du skriver aldrig något om honom längre..

Dandy Dandy Dandy..!
Jag försöker inte att glömma honom, men jag jobbar hela tiden på att tänka lite mindre på honom. Faktum är att det inte går en dag utan att jag tänker på honom, fäller en tår och undrar hur han mår.
Jag saknar honom helt obeskrivligt mycket. Aldrig tidigare har en häst lämnat så stora avtryck hos mig som han gjorde!
Trots att det har gått 6 månader sedan han åkte så är det jobbigt att tänka på honom, jobbigt att se bilder. Jag har så många minnen med den ponnyn.
Därför väljer jag att inte ta upp honom särskilt mycket här på bloggen längre. Jag försöker intala mig själv att det är ett avslutat kapitel i mitt liv, men det är lättare sagt än gjort.
När du klev in i transporten tog du med dig en del av mig, en del jag aldrig kommer få tillbaka. </3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra bilder!

vissa hästar fastnar verkligen i hjärtat på en. Min D-ponny gjorde det men vi fick ta bort henne på grund av en obotlig skada och ibland funderar jag på om det ändå inte är bättre än att sälja sin häst. Behöva se den åka och veta att den finns någon annanstans och rids av någon annan. Ibland är det kanske bättre att verkligen inte ha något annat val än att skiljas åt.

2012-01-16 @ 00:21:34
Postat av: alexandra

vackra bilder!

vissa hästar fastnar verkligen i hjärtat på en. Min D-ponny gjorde det men vi fick ta bort henne på grund av en obotlig skada och ibland funderar jag på om det ändå inte är bättre än att sälja sin häst. Behöva se den åka och veta att den finns någon annanstans och rids av någon annan. Ibland är det kanske bättre att verkligen inte ha något annat val än att skiljas åt.

2012-01-16 @ 00:21:48
URL: http://teamthav.blogg.se/
Postat av: Annamaaria Pääkkönen

Karolina! Please contact me by e-mail!

About Dandy!

2012-02-28 @ 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0