Behöver er hjälp!

Jag orkar ju nästan aldrig bära med mig systemkameran till skolan, och eftersom jag åker direkt från skolan till stallet så har jag ju aldrig med mig den dit heller. Alltså fotar jag nästan bara med min iphone. Nu har jag dock det lilla problemet att datorn inte vill ansluta till iphonens fotoalbum! Oftast brukar jag ladda upp bilderna på bdb och därifrån kopiera över dom hit, men nu har jag ett inlägg på gång med sisodär en 10 bilder från iphonen.. Är det någon som vet vad det kan vara för fel?? Den ansluts ju och sådär och jag får även igång Itunes, men inte mer än så..!


Kommentarer
Postat av: Cappelli

Gå via min dator, öppna nyansluten grej

2012-01-22 @ 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0