Bilder: träning för Nina 6/1 2012

Här kommer bilderna som pappa knäppte under träningen i fredags!
Jag är fullt medveten om att jag rider med på tok för långa tyglar och att han stundtals släpper stödet och hamnar bakom hand, men vi jobbar på det!












såhär gör min pärla när han blir frustrerad, han tar ett litet skutt upp i luften.. Han är ju aldrig dum, men försvarar sig med detta när han inte riktigt förstår vad jag vill.


Jag tycker själv att det har hänt en hel del sen jag fick hem honom, men oss som ekipage liksom.
dessutom måste ni hålla med om att det syns tydligt att han har blivit smalare?! Framförallt så syns det på att han (ser ut att ha) har längre ben och att mina ben inte alls är lika mycket mitt på magen längre!
Håller ni inte med?!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så där gör Tingeling också när hon inte förstår!! Känns dessutom som att hon ställer sig högre än hon gör...

2012-01-08 @ 19:26:51
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0