Dagens ridpass 1/1 2012

Faktum är att det känndes bättre att skriva 2012 än 2011, som att jag redan var van lixom.. haha! Kul liv!

Roynisen fick sig som sagt ett kortpass idag eftersom jag är sjuk och inte orkar rida så himla mycket. Han gick ändå okej, inte bra men inte dåligt. Joggade mest bara i en låg och rund form och fokus låg på att han skulle spänna av ordentligt. Blev en hel del skrittarbete också, så att han fick gå ett längre pass men inte så hårt.

Igår blev det ett kort men ganska intensivt pass eftersom vi var lite sena. Han gick iaf ganska bra då och jag fick igenom det jag ville ha igenom.
Imorgon ska han iaf gå lektion, det är dags att komma igång nu ordentligt!


Såhär gullig var mitt hjärta idag


Kommentarer
Postat av: Hej!

Hej! Jag har kommenterat längre ner för flera dagar sedan när du var i DM. Tänkte bara ifall du missat dem =)



Kan inte du också lägga upp lite nya bilder?

2012-01-01 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0