Dagens ridpass 20/1 2012

Idag fick jag ju äntligen börja rida på min fina häst igen!
Red ju med hans gamla sadel idag och han kunde verkligen jobba bättre genom ryggen med den. Ska låta lite olika personer kolla på sadeln och prova den ordentligt och sen får vi se.
Efter en veckas mer eller mindre vila är han ju inte direkt jätterolig att rida loss, men jag tycker ändå han skötte sig bra. Red inte alls särskilt länge, 30 minuter ungefär. Sen satt Sandra upp och red några varv på honom :)

Imorgon ska han få gå lite mer ordentligt, han är ju trots allt ändå igång. Jag jobbar även hela dagen och på kvällen kommer bäste Frida hit på middagsdejt, så uppdateringen kommer vara precis lika dålig som alla andra dagar ;)
Hade tänkt visa filmen från när vi var och tränade för Nina, men jag orkar inte haha..! Ska upp om inte allt för många timmar och jag är helt dödligt trött redan nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0