Dagens ridpass 3/1 2012

Jag har dragit på mig en ordentlig förkyldning såhär lagom inför skolstarten.. kult.
Roynisen fick gå ett lätt joggingpass i ridhuset idag för att göra sig av med lite träningsvärk från igår. Det märktes iaf att han fick jobba hårt igår för han var ganska trött idag, men det satt kvar en del från igår. Framförallt hade han verkligen tagit till sig jobbet vi gjorde med skänkelvikningarna, de satt som en smäck idag!

Kom hem från stallet vid 13, och sedan dess har jag inte orkat göra annat än att ligga i vår gosiga fatboy och kolla på serier. Jag är verkligen inte van att vara sjuk! Bortsett från när jag var sängliggande en vecka i somras så har jag inte varit sjuk på över ett år!

Imorgon ska jag iaf jobba hela dagen, men Roynisen får vila. Passar rätt bra trots allt eftersom vi ska träna på fredag och då vill jag gärna rida igenom honom lite på torsdag :)

internetet är segt som attan så bilderna vill inte laddas upp :( ledsen heest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0