En helt vanlig dag à la Grape

07.18 - Vaknar och har jävligt bråttom!
07.37 - Står ute i kylan och väntar på den försenade bussen som alltid kommer 5 minuter försent och göra så jag missar tunnelbanan och därmed kommer försent till skolan..
08.30 - Första lektionen startar
08.45 - Grape klampar in i klassrummet och placerar sig längst bak, endast för att läraren då inte ser när man somnar på bordet..
Hänger resten av dagen med mina coola mates.. Vi slår naturare, skriker fula ord åt estetare och tittar snett på hantverkarna.. typ.
14.45 - Sista lektionen slutar, men Grape har självklart lyckats få läraren att släppa oss liiiite tidigare
15.30 - På plats i stallet! Rider, mockar, gör höpåsar, ryktar, smörjer osv.
18.45 - Mami är på plats i stallet för att hämta mig och jag är näästan klar..! Ska bara linda på, sätta på täcken, göra höpåsar.. you name it!
19.15 - vi lämnar stallet..
19.45 - Hemma och tid för lite Tv-tittande, träning, bloggning m.m
00.00 - Dagen är slut och Grape borde sova för att kanske eventuellt vakna 5 minuter tidigare nästa morgon..

Detta är alltså en helt vanlig dag för mig.. Vissa dagar ser ju lite annorlunda ut då jag slutar tidigare eller senare i skolan (eller är ledig...), men i det stora hela är detta standarden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0