Erkan rimmar like a boss!

Det här fantastiska rimmet trillade in i inkorgen på facebook tidigare idag!
Trodde det var jag och Frida som var rimmarna (vi rimmade ihop 4 nomineringar till Us-galan för några år sedan..), men Erkan visade sig inte vr långt efter!

Snart är det sommar, tacka fan för det för mina fötter domnar.
Vore inte några dagar i Falsterbo najs? Känna lukten av bajs och allt är kalajs!
Häst och fest, det kan ju bara bli bäst?
Körkort och bil det har jag, en Citroën så det blir kanske lite träng.
Om vi inte vill frysa om vår bak, kan det vara skönt med ett tak.
Vad sägs som ett boende och en säng? Vi förtjänar ju trots allt bättre än en dräng...
Jag kan fixa allt detta, om ni er rumpa i bilen till Falsterbo vill sätta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0