Like a boss!

Första skoldagen, woop woop. Och vad händer? Jo men det visar sig att jag imorgon bara har en lektion, ledig på fredag, bara en lektion på måndag och ledig tisdag! Ibland gillar jag min skola!
Dock var det ju lite jobbigt att gå upp imorse, trots att jag gick och la mig redan vid 22 igår kväll..

Efter skolan blev det en lunchdejt med Marre och sen åkte jag mot Clarion Hotell (där Ryttargalan var) för att hämta mina skor som jag hade glömt där..
Sen vidare mot stallet för att rida lille hästen.

Måste dessutom meddela att jag drog ett ord på Wordfeud för 216 poäng! Kungligt bra! :D
Nu väntar crosstrainern på mig. Beach 2012 - woopa!


Gammla bild på min älskling <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Var gärna med och ställ en fråga i vår frågestund: http://jedressage.blogg.se/2012/january/fragestund.html



Kram :D

2012-01-11 @ 19:51:32
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0