Tekniska problem..

Har en hel drös med bilder att dela med mig av, men just nu har jag lite problem på den punkten så att säga..
Jag har två datorer (eller ja, den ena är egentligen pappas men det är bara jag som använder den), en stationär med alla program som photoshop och sånt, och en liten bärbar. Den bärbara har inte så mycket minne, så i den har jag knappt några bilder utan alla mina bilder är i den stationära eftersom jag där även har ett photoshop.
Dock är då det lilla problemet att den stationära är så fruktansvärt långsam. På 30 minuter hann jag ladda upp 3 bilder..
Det är en av anledningarna till attdet blivit lite dåligt med bilder på sista tiden. Men tyvärr får ni helt enkelt stå ut för jag har inte tid att sitta och vänta 10 minuter på att en bild ska laddas upp!


Bjussar på en Frida-bild så länge :)


Kommentarer
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; Ja, det är ju precis som du säger att man gör ju sitt val :) Och vad bra att du känner att du har gjort rätt :)

2012-01-05 @ 22:18:53
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Känner igen problemet ... Våran förra stationära tog det väl typ en halvtimme att starta! Innan allt hade laddats klart och så, så hann man ju laga mat till sig själv och till och med äta upp den .. ;)

2012-01-06 @ 00:51:07
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0