Yesterday!

Igår jobbade jag ju som sagt hela dagen och hann rida ett pass på Roynis på eftermiddagen. Skönt att ha det gjort redan då. Annars rider jag nör jag har slutat jobba och sen ska jag stå och vänta på att han ska torka utan att ha något att göra. Nu kan jag istället jobba klart medan han torkar. Igår var vi dock i väldigt god tid på eftermiddagen så vi var klara redan vid strax efter 5, trots att jag ridit.

Ridpasset gick helt okej. I början var det så himla lugnt i ridhuset, vi var kanske tre stycken. Men efter en stund började det rasa in ekipage och mot slutet var vi säkert närmre 10.. Men han kom loss bra och sänkte sig ordentligt mot slutet. Nu efter ryggbehandlingen får jag ju vara extra noggrann med att han verkligen kan arbeta i en låg och rund form och komma upp ordetnligt med ryggen.

På kvällen var ju Frida här på some serious middagsdejt ;) Dock tvärsomnade vi båda i soffan framför P3 Guld innan kl 22.. ;)

Snart kommer min mamma hem och då ska vi nog åka ut till stallet så ska Royne få sig ett pass i ridhuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0