Ett sånt där svar, typ!

Flera som har frågat om jag ska ta hem Royne igen eller om han kommer bli kvar hos Nina / på Lejondal.
Nu har vi bestämt att han ska få åka hem igen 31/7, alltså nästa tisdag. Då ska vi nämligen in till mälarkliniken och sko om honom, och så får han åka hem direkt därifrån. Han kommer ha varit hos Nina en månad då, vilket också var vår plan från första början.
Nina kommer komma ut till mig på Hogsta de två första dagarna, och hjälpa mig tillsammans med Emma så att de två jobbar efter samma röda tråd.
Tror det kommer bli super, och framförallt lite lättare för min del att ha hästen på jobbet och slippa komma hem vid 21 varje kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0