Lördag

Dagarna flyter verkligen ihop just nu.. Igår var jag tvärsäker på att det var torsdag, och idag trodde jag att det var söndag.. Koll på läget va?!
Jag började jobba först vid halv 9 imorse. Red QD på förmiddagen, och han känndes mycket bättre än i måndags. Tror nog det kan ha varit bra för honom att gå ordentligt två dagar, för att sedan ha tre dagar med longering, vila och uteritt. Igår fick han ju dessutom sträcka ut ordentligt när vi galopperade i skogen.
 
Veterinär Silvana har varit på plats hos oss hela dagen för att checka ett gäng hästar, så vi har haft full rulle. När hon åkte vid 17 var det dags att börja natta hästarna.. Då hade jag i princip hela stallet att natta, plus ta en prommis med Laban. men jag var riktigt snabb om jag får säga det själv.
 
Åkte ut till min fina Roynis när allt var klart och tog en promenad med honom. Skulle egentligen ha skrittat ut och travat lite om underlaget var okej, men jag orkade helt enkelt inte byta om till ridkläder, så det fick bli en promenad.
 
Imorgon jobbar jag, as usual. Ska åka ut till Lejondal och rida lektion på Roy på kvällen, men Clara ska rida Laban så jag borde itne bli allt för sen från Hogsta.
Nu: Sovdags! uppstigning 05.00 imorgon bitti weeho!
 
 
A men alltså.. hade tänkt att dessa bilder skulle hamna åt andra hållet liksom.. Orkar inte fixa det sååårry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0