Packning pågår!

Jobbade hela dagen, 06-17. Jäkligt lugn dag och vi var klara vid 17 för typ första gången den här månaden! Åkte direkt ut till Lejondal och red min fantastiska häst, som var mer än fantastisk idag! Skriver mer om honom om en liten stund.
 
var hemma igen vid 21 och kvällen har ägnats åt att packa. För på onsdag tar jag mitt pick och pack och drar mot Falsterbo med bästa bästa Fantastic Four! Ska bli så sjukligt roligt!! vet dock inte riktigt hur jag ska få plats med alla kläder jag hade tänkt ha med mig.. Trodde först det skulle räcka med onepiece, bikini, en klänning och foppatofflor, men enligt erkans packlista så krävdes betydligt mer.. ;) Jaja, det ska nog bli bra, hoppas jag!
 
Nu måste jag laga lunch inför morgondagen. Ska till Lejondal och rida lektion på Royal vid 7.30 och sen väntar jobb hela dagen. Tror även jag har Laban imorgon, så det lär bli en lång dag ändå ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0