Skogsmulle

Idag bytte jag ut skrittmaskinen (eller ja, jag var skrittmaskin också..) mot skogsmulle! Jag red tre hästar, och alla tre fick gå i skogen.
Vi började direkt på morgonen med QD och Qui som fick springa på rakan mot kungsgårn. Därefter red jag slingan på Fiffi, och senare på eftermiddagen red jag slingan även på Laban. Där emellan hann jag gå ett varv runt ensta med Helge och slingan med Queen.

Laban och jag befann oss alltså i skogen idag, och han tittade på precis allt man kunde (och inte kunde..) titta på! Efter en stund kom jag på Josephines heta tips att rida fort, för då hann han nämligen inte med att bli rädd. Mot slutet av slingan mötte vi dock en livsfarlig svampplockare.. Då kunde ingen fart i världen rädda oss! Det är ju tur att han är gullig iaf ;)

Imorgon jobbar jag från 8.30 och efter jobbet ska jag ut till Lejondal och rida ut en sväng på Roynis!

Bjuder på den här smått fantastiska bilden som Karin la upp på fb idag..! Så söta så man bara smäller av! Hon kom in lite senare och visade ett helt bildspel med bilder av de gulliga valparna som hade posat ordentligt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0