Inte mycket att komma med

Ja, livet rullar på. Royne har gått sin sista korta promenad idag och imorgon får vi gå på långprommis igen. Både han och jag håller på att dö av tristess nu när vi bara får knata ca 10 minuter i ridhuset..
Kennie mår också bra, mamma har varit hemma med henne hela dagen och meddelade att hon farit runt som en dåre! Så nu ligger hon helt slut i sin lilla säng och sover. Jag hoppas att hon tänker sova lite mer i natt än vad hon gjorde föregående natt.. Åtminstone skulle jag behöva det! Vi var ute vid strax efter 23 igår kväll, och strax efter 02 väckte knasbollen mig och skulle ut.. Därefter tror jag inte att hon gick och la sig, för när jag vaknade nästa gång vid 04 var hon uppe och stod och kollade sig i spegeln. Likaså när mamma var uppe vid halv 6.. Jaja, jag ska inte klaga, hon är fantastiskt gullig!

Imorgon ska jag och Kennie till stallet tidigt på morgonen. Royne ska bli av med bandagen och få komma ut i hagen för första gången sen i torsdags!


Åååh jag vill rida!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0