Lite frånvarande..

Har nog inte ens öppnat datorn sedan i lördags..
I söndags hände inte mycket. Jag var i stallet på eftermiddagen och promenerade med Royne. På kvällen var Ihrish och Erkan här och åt middag och tårta. mucho trevligt!


Såhär såg det ut när jag, Kennie och Carro skulle gå på promenad i söndags.. Kennie hade helt enkelt ingen lust ;)

Igår var jag och Kennie i stallet på morgonen. Royne fick gå på kortis promenad eftersom jag inte vill lämna Kennie i stallet allt för länge. Men Kennie skötte sig bra i stallet och fick även leka med Toffe (?).
Vid lunch åkte jag upp till vby stallet och lämnade Kennie hos hennes barnvakt Carro :D Min kära vän Frida tog nämligen studenten, så bästa bästa Carro passade Kennie hela eftermiddagen! Men det hade gått bra, och Kennie hade fått busa med Isse i ridhuset :)
Själv var jag ju då på Fridas utspring och sen åkte jag på hennes flak! Grymt roligt att få uppleva studenten en gång till så kort inpå! På kvällen var det ju såklart mottagning hos Frida, vilket var himla trevligt med massa goa människor!


Frida direkt efter utspringet.

Idag då? tjaa, här har det inte hänt mycket. Kennie har lekt på baksidan hela dagen och nu sover hon som en stock. Jag ska åka till stallet lite senare i eftermiddag när mina föräldrar kommer hem så jag slipper ta med Kennie till stallet. Hade nämligen tänkt gå en lite längre sväng med Royne idag.
Morgondagen ser väl ungefär likadan ut.. Lite tråkigt måste jag erkänna att jag har, med tanke på att min hund är rätt trött av sig ;) Men jag klagar inte, hon är väldigt gullig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0