Promenad och longering

Drog med mig min käre vän Frida ut till stallet idag! Det var länge sen hon var där så jag tyckte allt det var dags att hälsa på igen. Lyckligtvis kunde ju hon agera hundvakt också hehe :D
Började iaf med lille Laban som skulle longeras. Han skötte sig mucho bra, tills han såg Kennie som satt vid kanten av ridbanan.. Då for han iväg som en kanonkula! Men han lugnade ner sig snabbt igen och återgick till sitt vanliga, lugna jag.
Mockade sen åt båda hästarna innan Royne fick komma ut på promenad. Frida och Kennie hängde på, så vi kunde inte gå så långt. Men Roy är inte den som klagar, han var nog mest glad över att få komma in och äta igen ;)

Vi fortsätter promenera imorgon, men på kvällen väntar födelsedagskalajs hos Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0