Studenten 2012!!

Alive and kicking!
Gårdagen var helt seriöst den absolut bästa dagen i hela mitt liv! Har aldrig varit så lycklig innan! Hela dagen var ett enda stort lyckorus.
Vi började redan vid 8 med champagnefrukost, för att sedan vid 10 ha fotografering och vid 11 ha avslutning i kyrkan. Kl 12 var det studentlunch, sedan utdelning av betyg och avslutning med lärarna i klassrummen, och strax efter 14 sprang vi ut!!
Vi sprang ut som typ klass nummer 9 (program nummer 3 iaf.), och enligt min kusin, som var helt ovetande om att min klass var just min klass, så var "klassen med ballongerna" de som verkade ha roligast - vilket då självklart var vi!

Flaket var helt galet roligt, och väl hemma var det jätteroligt att träffa alla människor på mottagningen.
Summan av kardemumman är att jag hade en hellyckad studentdag! Jag avstod dock utekvällen, dels med tanke på att mina fina vänner var kvar till typ 12 (bussarna går en gång i timmen så dags..) men också för att jag helt enkelt inte orkade!

Nu väntar framtiden, och om mindre än en månad börjar jag ju jobba på riktigt! Jag ser verkligen fram emot det, det ska bli så roligt!
Kommer en massa bilder senare, sålänge får ni några som jag snodde från mates på fb ;)

studentfotot

utspringet på balkongen

champagnefrukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0