Tisdag

Missade visst att publicera detta tidigare idag..
Har varit hemma med Kennie hela förmiddagen. Eller ja, vi var en sväng i stallet på morgonen och jag måste säga att hn skötte sig galant! Hon tyckte inte om att sitta instängd i en box (var tvungen att stänga in henne när jag tog ut Royne på gången) men så fort hon fick komma ut igen var hon lika cool som vanligt.

Royne har blivit av med sina bandage idag och fick komma ut i hagen igen. Han verkade uppskatta det ordentligt iaf! Ska tillbaka till stallet ikväll och gå ut på promenad med honom. Finns ju inte så mycket mer att skriva om, så har ni några förslag är det bara hojta till!!

Lycklig häst som fick komma ut efter tre dagars boxvila!


Kommentarer
Postat av: Elin

Skriv om Kennie! Hur gammal är hon? ;D

2012-06-05 @ 18:25:20
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se/
Postat av: Frida

Skriv mer om mig! :D puss!

2012-06-05 @ 19:43:23
Postat av: Sanna

Det du kallar hage kallar jag utebox!

2012-06-07 @ 20:23:15
Postat av: Anouck

Sanna, din utebox är troligtvis en sjukhage. Royne är halt. Läs bloggen innan du kläcker ut spydiga kommentarer.

2012-06-08 @ 02:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0